czwartek, 6 sierpnia 2015

Młoda kapusta

Kupiłam ostatnio średniej wielkości kapustę i postanowiłam coś z nią zrobić, jedną trzecią jej wzięłam na surówkę do obiadu resztę ugotowałam z kiełbaską i wędzonym boczkiem.
Kapustę pokroiłam włożyłam do garnka zalałam wodą i zagotowałam, odcedziłam i zagotowałam jeszcze raz.
Dodałam do tego liść laurowy, pieprz w ziarenkach trochę majeranku,ziele angielskie i zostawiłam na średnim ogniu aby kapusta się ugotowała.
Wędzony boczek pokroiłam i podsmażyłam na patelni, 
Kiełbaskę kroimy w kostkę:)

Gdy kapusta jest już prawie miękka, dodajemy boczek i kiełbaskę

Gdy wszystko ładnie połączy się z kapustką dodaję jeszcze troszkę wina półsłodkiego

wszystko razem gotujemy, gdy wszystko ładnie się połączy doprawiamy tak jak lubimy solą i pieprzem, dodaję przecier pomidorowy, zaklepuję wodą z mąką i gotowe:)


Smacznego:)

1 komentarz: